Etiquetes i logotips

Al Racó de Llengua hem treballat les ETIQUETES I ELS LOGOTIPS. Hem demanat als nens i nenes que portin etiquetes de diferents productes de casa.

1ra Sessió: Anàlisi i observació d’una etiqueta. Repartim una etiqueta a cada infant, no cal que sigui la seva, així potser no la coneix. Parlem sobre què apareix: imatges, dibuix, números, lletres… Les classifiquem i enganxem en un mural (veure fotografies) segons el grup on correspon (beguda, menjar, neteja, higiene, roba, etc… i segons les etiquetes que hagin portat).

2na Sessió: Classificació dels logotips (feina individual). Primer, mostrem logotips que tenim preparats per tal que els alumnes ens diguin de què creuen que és el logotip, ens sorprendran amb les respostes!. Tot seguit, retallem imatges de logotips d’un full què hem preparat tenint en compte els productes que van portar. Individualment, les enganxem a la graella que correspongui segons el grup. (veure document adjunt).

3ra Sessió. Elaborem una etiqueta. Primerament, tenim una conversa amb els nens/es recordant el que hem treballat a les sessions anteriors i parlant del contingut d’una etiqueta. Seguidament, fem una etiqueta individual, inventant-nos el producte i escrivim lliurement tenint en compte els aspectes treballats. És curiós el codi de barres i els detalls que fan. Es fa amb ceres i pintura aigualida (veure fotografies).

 

Quant a MONICA

Per fi, EUREKA!!. Sóc Mestre d’Educació Infantil i actualment treballo a una escola de Mollet del Vallès. Després de donar-li moltes pensades al tema, m’he decidit per fer un espai on recollir totes les cosetes que faig amb els meus petits. Aquí us donaré idees i propostes per fer amb els menuts, així com curiositats de la xarxa perquè fem els tafaners. Tots els suggeriments, comentaris, experiències i més... Benvingudes siguin al bloc!
Aquest article ha estat publicat en Llenguatge Oral (verbal i escrit). Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *