Amb els nens i les nenes de P3, hem escoltat l’audició de les quatre estacions de Vivaldi, en concret el primer fragment de “La Tardor”. Hem parlat del què hem escoltat: com eren els sons, si hem escoltat algun instrument i quin, si ens ha agradat, que hem pensat quan l’escoltàvem, etc.
Tot seguit, hem vist aquest vídeo amb imatges de Tardor i després hem fet moviments amb la música que representaven la tardor: com cauen les fulles i les castanyes dels arbres, com li surten les banyes al cargol, com surt un bolet, etc.
En un altre curs amb els alumnes de P5, també vam fer la primera part que he explicat de l’audició i en una segona sessió, hem tornat a escoltar l’audició i hem pintat amb bastonets de cotó i colors de tardor al ritme de la música. (Veure fotografies)