Cordes i cordills

A la nostra escola, tant a Educació Infantil com a Primària, fem tallers internivells.
A Infantil, fem: dibuix, volum, expressió i pintura. Jo faig el de pintura i tenim barrejats els dos grups de P3 amb 12-13 nens/es. Ho fem una vegada a la setmana i ens ho passem pipa!
Són 6 sessions a cada taller, ho fem molt experimental i vivencial.

Al taller de pintura, l’objectiu principal és que manipulin i experimentin lliurement tant amb la pintura com amb els estris que els hi proporcionem, i que gaudeixin de l’activitat, sense deixar de banda un treball d’hàbits d’ordre i neteja per l’inici i el final de la sessió.

L’altre dia vam pintar amb CORDES I CORDILLS. El resultat és preciós!! També li vam donar un toc especial amb el ruixador i pintura platejada. Ens encanta fer-ho servir!! És com una pluja de pintura… Primer vam observar les cordes i els cordills: la seva textura, el gruix, la llargada i també vam veure que alguns eren molt tous i d’altres es quedaven tesos. Després, vam fer l’activitat lliurement en un full de pintura A3.

Ho podem fer servir de fons per una altra feineta, per una tapa o simplement per gaudir d’una exposició abstracta.

Quant a MONICA

Per fi, EUREKA!!. Sóc Mestre d’Educació Infantil i actualment treballo a una escola de Mollet del Vallès. Després de donar-li moltes pensades al tema, m’he decidit per fer un espai on recollir totes les cosetes que faig amb els meus petits. Aquí us donaré idees i propostes per fer amb els menuts, així com curiositats de la xarxa perquè fem els tafaners. Tots els suggeriments, comentaris, experiències i més... Benvingudes siguin al bloc!
Aquest article ha estat publicat en LLenguatge Plàstic. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *