Pablo Picasso (II)

La meva experiència: Continuem per l’època rosa…

  • L’època rosa de Picasso dura dos anys, de 1904 a 1906. I és aquí on s’instal·la definitivament a París. Els temes són més alegres, sent el principal el circ i predominant els colors roses, terres i grisos.
  • Aquí teniu uns treballs fet pels nens/es inspirats en aquesta època (veure fotografies). Primer, vam observar fotografies de personatges del circ i varem parlar sobre les seves característiques. Tot seguit, cada infant va triar el personatge del circ que més li agradava per dibuixar-lo i ho van fer amb ceres. En acabar, vam passar pintura aigualida i en una altra sessió vam fer el marc amb papers de seda i diferents tonalitats de roses i liles, o taronges i vermells.

Quant a MONICA

Per fi, EUREKA!!. Sóc Mestre d’Educació Infantil i actualment treballo a una escola de Mollet del Vallès. Després de donar-li moltes pensades al tema, m’he decidit per fer un espai on recollir totes les cosetes que faig amb els meus petits. Aquí us donaré idees i propostes per fer amb els menuts, així com curiositats de la xarxa perquè fem els tafaners. Tots els suggeriments, comentaris, experiències i més... Benvingudes siguin al bloc!
Aquest article ha estat publicat en LLenguatge Plàstic. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *