CONCORS DE MATEMATIQUES PANGEA

Eth passat mes de març es escolans de 4au, 5au e 6au participeren en concors de matematiques Pangea e deth nòste estudi an estat seleccionadi tres escolans:

4au: Daniel Rodríguez Salvañá

5au: Yago Fernández Fernández

6au: Jose Mª Navalón Boya

Ara  s’an de presentar en Barcelona eth dia 23 d’abriu entà realizar era pròva dera fasa finau.

Es prèmis que se pòden emportar son:

1. Bèques  d’estudi entàs finalistes de cada categoria a escala nacionau.

2. Bèques economiques entàs tres mielhors classificadi per corsi (de 4au de primària a 4au dera ESO)

1èr prèmi 2au prèmi 3au prèmi 4au prèmi 5au prèmi
trophy36
150€trophy36

trophy36

mencion d’aunorwinner44 mencion d’aunorwinner44

Daniel e  Jose Mª, eth passat dia 23 d’abriu, diada de Sant Jòrdi, se presentèren ara finau ena universitat Abat Oliva, un encastre plan polit.

Arregraïm as familhes er esfòrç

d’auer-les portat enquià Barcelona.

Demoram qu’era fòrça d’aguest shivalièr les ajude a superar satisfasentament es pròves, e se mès non les balham es gràcies per auer-mos representat.

FÒRÇA,  FÒRÇA SÒRT!!

Aquest article ha estat publicat en Cors 15-16. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.