MINIOLIMPIADA INFANTIL DE PONT DE SUERT

És un esdeveniment de promoció esportiva adreçat als nens i nenes de P3 a 6è de Primària.
La olimpíada Infantil s’origina l’any 1975 i continua en l’actualitat sota un format innovador que inclou diferents proves esportives.

ATLETISME -Prova de velocitat- cursa atlètica tradicional, d’una distància que va entre els 40 i 60 metres, en funció del grup d’edat.

CROSS -Veloenfanga’t Cursa- cursa americana que barreja el cros amb obstacles poc convencionals (fang, palla, rodes, tubs, etc).

DUATLÓ –Miniduatló- cursa a peu seguida d’un circuit amb bici que configura un fantàstic recorregut. Aquest any s’obre la inscripció als alumnes de 1r i 2n, sempre i quan vagin en bicicleta sense rodetes.

Els alumnes podran inscriure’s a un màxim de dues proves.
Paral·lelament, a la part central del camp de futbol es troba l’Espai Lúdic, activitats per a completar la jornada.

SE CLICATZ ACIU SE VOS DAURIRÀ ETH HUELHETON EXPLICATIU.

SE I A BÈTH UN QUE S’I VOLGUE INSCRÍUER AURÀ DE PARLAR DAMB CRISTINA.

NON VOS AC PERDÉSQUETZ!!