L’hort d’Infantil

Aquest curs ja hem posat en marxa l’hort de l’escola amb l’ajuda del pare d’en Joan Lobero de la classe dels Mags P-4.

Ens va ensenyar a fer els forats per plantar els diferents planters: Col, Col llombarda, Pastanagues, escarola, cebes…

Seguidament tots vam participar en el reg de les hortalisses.

Us convidem a fer un cop d’ull al nostre hort urbà!!

Moltes gràcies Òscar!

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari

Sant Jordi i el Drac

Ja podeu veure el treball PEMAC dels nens i nenes de la classe dels Lleons!

Publicat dins de General, P-5 | Deixa un comentari

El Groguet

Ja podeu veure el treball PEMAC dels nens i nenes de la classe dels Pollets!

Publicat dins de General, P-3 | Deixa un comentari

El Petit Dofí

Ja podeu veure el treball PEMAC dels nens i nenes de la classe dels dofins!

Publicat dins de General, P-4 | Deixa un comentari

Colònies a Can Ribas

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari

Excursió a l’Aquàrium de Barcelona

El passat mes d’abril vam anar a Barcelona d’excursió. Vam esmorzar i donar un passeig pel Moll Vell.

Més tard, vam entrar dins del recinte de l’Aquàrium, vam fer la visita guiada i vam veure un teatre amb personatges marins molt divertits.

 

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5, Sortides | Deixa un comentari

Els Dofins fem una macedònia!

Aprofitant que els Dofins estem treballant els aliments,vam fer conjuntament una macedònia a la classe.

Prèviament, vam anar a comprar fruita al mercat tota la classe. Vam comprar plàtans, síndria, taronges, pomes, peres, cireres i maduixes.

Vam tallar les fruites en trossets petits amb l’ajuda de la Laura. I també vam fer suc de taronja amb l’exprimidor.

Mireu que bé ens ho vam passar!!!

Publicat dins de General, P-4 | Deixa un comentari

English Day a l’Educació Infantil

Els alumnes d’Educació Infantil els dies 20 i 21 de març van celebrar el English day

Van fer un concert on van cantar cançons en anglès. A més a més, La mare d’en Quim i l’Anna ens va explicar a les nostres aules la història de la “Tower Bridge”de Londres.

I per finalitzar es van emportar un record de la jornada!

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari

CARNAVAL

Aquest any els alumnes de l’Educació Infantil ens hem vestit de Patufets al Carnaval de l’escola!

Vam pintar un cercle de cartró daurat per fer el dineret d’en Patufet i amb l’ajuda de les mestres vam fer la barretina.

Els Pollets

20140228_155732

Els Dofins

20140228_155504

Els Lleons

20140228_155915

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari

Sortida: “La Granja” de Santa Maria de Palautordera

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari