Voleu veure com ens ho vam passar a les colònies??
Pirates, tresor, animals, Pirata Malapata, cabretes, galls, sacs de dormir, pijames…
Voleu veure com ens ho vam passar a les colònies??
Pirates, tresor, animals, Pirata Malapata, cabretes, galls, sacs de dormir, pijames…
Ahir, dijous 28 de maig, els alumnes de l’Educació Infantil vam anar d’Excursió al Museu AGBAR de Cornellà.
Vam fer arribar l’aigua d’un riu a través d’una màquina, canonades, un dipòsit… a casa!! Quina experiència més divertida!!
L’alumnat d’Educació Infantil vam fer unes Mones de Pasqua molt originals!
Mireu que fàcil va ser…
Els nens i nenes de la classe dels Astronautes han visitat el Museu de Granollers i han fet una activitat molt divertida: S’han autoretratat!
El patge Gregori ens ha vingut a visitar. Ha vist l’estrella d’orient que tenim penjada a la façana i ha entrat a donar-nos la pols màgica pel dia de Reis!!