Els alumnes d’Educació Infantil els dies 20 i 21 de març van celebrar el “English day“
Van fer un concert on van cantar cançons en anglès. A més a més, La mare d’en Quim i l’Anna ens va explicar a les nostres aules la història de la “Tower Bridge”de Londres.
I per finalitzar es van emportar un record de la jornada!