L’hort d’Infantil

Aquest curs ja hem posat en marxa l’hort de l’escola amb l’ajuda del pare d’en Joan Lobero de la classe dels Mags P-4.

Ens va ensenyar a fer els forats per plantar els diferents planters: Col, Col llombarda, Pastanagues, escarola, cebes…

Seguidament tots vam participar en el reg de les hortalisses.

Us convidem a fer un cop d’ull al nostre hort urbà!!

Moltes gràcies Òscar!

Aquest article ha estat publicat en General, P-3, P-4, P-5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *