Presentació del meu fillol
El passat divendres, l’alumnat del Cicle Superior i el de l’ Inicial vam començar l’activitat de padrins i fillols. Feia dies que tots estàvem esperant saber quin seria el nostre fillol o fillola!
Per conèixer-nos millor, a l’àrea de Català vam preparar unes preguntes per fer-les a la nostra parella i així saber quins són els gustos , les aficions… de cadascun.
Un cop coneguts, una altra de les tasques que havíem de fer era presentar al nostre fillol o fillola a la resta dels nostres companys i per això vam haver d’enregistrar-la .
Vet aquí alguns exemples . Esperem que us agradin i gaudiu escoltant-les.
Moltes gràcies.
Arianna, Berta, Nil, Onna i Tania:




