Projecte PEMAC: Europa
Leave a reply
Projecte PEMAC 2018-19
Durant aquests dies l’alumnat de 6è d’ EP hem recitat poesies nadalenques i hi hem afegit música de fons. Són boniques d’escoltar!
I ens agradaria compartir-les en tots vosaltres i per això us adjuntem alguns audios .
Desitgem que gaudiu igual que ho hem fet nosaltres!
Bon Nadal a tothom!
Els nens i les nenes de 5è hem realitzat un munt de manualitats nadalenques a partir de l’elaboració de les seves instruccions.
Esperem que hi feu un cop d’ull i que us animeu a fer-ne algun durant aquestes vacances.
Bon Nadal a tothom !!!!
https://drive.google.com/drive/folders/143LL2GFVRNb1yCIbcDKNc0EQm31eOuea?usp=sharing