Expliquem contes als fillols..!

Una de les activitats que més ens ha agradat aquest curs  ha estat l’explicació de contes als nostres fillols. Cadascun de nosaltres  ens n´havíem de preparar un per explicar-lo als nostres companys . Estem molt contents perquè els nostres fillols van estar molt atents , ens van aplaudir i felicitar per les exposicions!

Volem  compartir aquesta experiència amb tots vosaltres.

Aquí en teniu el resultat !

Alumnat de 5è Ep

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *