Una de les activitats que més ens ha agradat aquest curs ha estat l’explicació de contes als nostres fillols. Cadascun de nosaltres ens n´havíem de preparar un per explicar-lo als nostres companys . Estem molt contents perquè els nostres fillols van estar molt atents , ens van aplaudir i felicitar per les exposicions!
Volem compartir aquesta experiència amb tots vosaltres.
Aquí en teniu el resultat !
Alumnat de 5è Ep
