Daily Archives: 5 març 2020
La bona convivència
Per a mi una bona convivència és saber conviure amb els que m’envolten. És important evitar baralles, insults i discussions; ens hem de conscienciar d’utilitzar el diàleg.
Amb els amics cal tenir bona relació, ajudar-nos entre nosaltres, explicar-nos els sentiments, compartir…
Pel que fa la família, hem d’estimar-nos i col.laborar.
Si vols que els altres siguin amables amb tu, tu has de fer el mateix amb ells.
Onna Ferrer
La convivència és la relació que tenim entre nosaltres. Per tenir-la bona has de ser respectuós, escoltar als altres i ajudar.
Si tens bona convivència amb la família, els amics i els companys de l’escola seràs feliç a la vida.
Ahmadou Camara
La convivència és la relació que tu tens amb les persones que t’envolten.
Si tu vols tenir una bona convivència has de respectar,ser amable,fer cas i no tenir conflictes amb els pares,amb els germans,amb els amics etc…
Si tu vols que els altres et tractin bé, tracta´ls com t’agradaria que t’ho fessin a tu.
Abril Quiroga
