DIJOUS

INTENSITAT.
Dia a dia, hora a hora, minut a minut… sempre tenim algo que fer, els temps està volant i això s’acaba.
Per que us feu una idea, els alumnes no han utilitzat el camp de futbol que disposa l’alberg, tot i que portàvem una pilota de l’escola, prefereixen dutxar-se i descansar 10 minutets, quan hi ha la possibilitat.
Tot continua anant sobre rodes. En aquests moments els alumnes estan a Montblanc amb Joan, Amparo i Núria. Esperem poder pujar fotos el més prompte possible.
Jo he anat a al “súper” per comprar les papes i diverses begudes refrescants (sí, sense cafeína). 200 globus i fil per ambientar donaran color. Ara nomès falten uns quants pares / mares que vinguen a unflar-los, qui s’anima?. Bé, desprès de dinar buscarem una estoneta per que els protagonistes de l’estada omplin d’aire els globus.
A la tarde hi haurà taller de Jocs Medievals i desprès hem d’anar a un concert on tambè hi participem, sopar i festa fi d’estada.
Res, afegir que ha estat molt emocionant per part dels Joseps el rebre les postaletes que heu tramès els familiars. S’han vist llagrimetes d’emoció. Ha estat molt bonic.
Bé, desprès continuem contant-vos com va el dia.
Si, en disposar de les imatges començarem a penjar-les.
Fa un Sol INTENS TAMBÈ.
FINS ARA!

Gràcies pels comentaris que deixeu

One thought on “DIJOUS

1. provi

en primer lloc felicitar a tots els Joseps !!!,
    després agraïr el treball que esteu fent tant
    amb els xiquets com la informació que cada diaens
    esteu donant, moltes gràcies ( si no fos per així
    més d’un estariem incomunicats!!!!) bé ja falta
    poc per retrobar-mos potser vatros no, però per
    aquí se us troba a faltar. bsts i fins demà !!