El tresor del bosc de Poblet

L’activitat d’anit ens va agradar molt. Vam realitzar el joc de Stalking, amb llanternes a camp obert, on haviem de caçar a un dels mestres.
A la nit hem caigut redons. Tot i així, avui hem matinat més del que caldria. Quan apunta la llum alguns han començat a despertar-se.
Després d’esmorzar hem fet una activitat d’intoducció a les aules i ens han repartir un dossier per a treballar el tresor del bosc de Poblet. Aquesta vegada ens hem dividit en dos grups.
Ens han donat una bossa amb un entrepà, aigua i una peça de fruita per a dinar. Ens passarem tot lo dia fora. Bé, fins a dos quarts de sis o les sis. Al voltant de les 11 hem sortit.
En estos moments, un mestre que s’ha quedat a l’alberg està intentant pujar més fotos, ja en porta 7 més del segon dia.

Bé, ara continuo jo (Fran) amb la crònica del dia, són les 22:00 h. Els alumnes estan ocupats amb una actvitat i no volem faltar al compromís d’informació diària. Desprès d’escriure aquestes línies començaré a penjar fotos.

La sortida al Bosc de Poblet, ha estat INTENSA. Hem caminat unes 7 hores per la muntanya que envolta l’entorn del monestir i hem après molts conceptes del medi natural i social de la zona. A més a més hem tingut un dia especialment donat a anècdotes molt positives i que ajuden a reforçar aquest ambient grupal que dia a dia m’atreveixo a dir que comença a semblar-se a una gran família.

Bé, abans de posar-me a penjar fotos, dir-vos que des de la meva perspectiva l’experiència està sent molt positiva tant per alumnes com per mestres, l’ambient és formidable i està sortint tot molt bé. Hi ha moltíssimes anècdotes, que no es poden contar ara en un moment però que valdrà la pena que escolteu en persona.

Tenim poc temps lliure, anem de bòlid i penjem tantes fotos com ens és possible. Hi ha quatre càmeres funcionant al llarg del dia i moltes fotografies que no es poden penjar en el temps que disposem, amb la connexió que hi ha a l’alberg. De totes maneres, quan tornem a casa, seguirem penjant més imatges.

Salutacions!

8 thoughts on “El tresor del bosc de Poblet

1. marina sol

Hola soc Marina Sol cada dia en arriba a casa vos miro a vore que heu fet. Moltes felicitats mano que dema es el teu sant.

petonetssssssssssss

2. Trini

Hola a tots i totes!!!!!!1
    Trobo que us ho esteu passant molt bé i segur que també aprenent molt.
    Aprofiteu que ja no us queda molt.
    Molts de records.

3. Agustín, Olga i Ainoa

Primer que res felicitar als mestres per la seva labor en quant a la informació i les fotos que ens mostren cada dia.
    I per als xiquets i xiquetes una abraçada i que s’ho passen molt bé però en seny.!!!

4. Francisco, Andrea, Rosabel

Hola, bona nit 🙂
    Veiem, que tot marxa de meravella, ja que el treball que esteu fent mitjançant la pàgina web és fabulós.
    Estem molt contents perquè dia a dia ens aneu assabentant de tot el que feu.
    Esperem, que vagi així de bé!
    cuideu-vos, molts records i una abraçada! 🙂
    Felicitats a tots els Joseps!

5. jordi i mari carmen

estem 24 hores davant l’ordinador i al costat del telèfon… esperant bones noticies!!!
    felicitats als professors per la bona tasca que feu i records per a tots els xiquets. bona nit i fins demà.
    FRAN PENJA FOTOOOOOOOOOOOS, SI US PLAU.

6. Anna Chillida

Hola a tots!
    Veiem que us ho esteu passant molt bé ja que mirant les fotos ens feu una enveja… ;)A més a més, se veu que esteu aprenent molt i que els xiquets tenen ganes de continuar-ho fent.
    Continuarem enganxats a aquest bloc per seguir el dia a dia vostre.
    Molts petons!!!

7. juan antonio

Bona nit.
    Que bien lo estais pasando. He hablado con algún padre y nos preguntabamos si esta magnífica experiencia no la podriais organizar también para nosotros. Estudiad la propuesta.
    Al regreso ¿se hará alguna reunión para contar lo acaecido y compartir hechos y anecdotas?
    Muchos recuerdos para todos.