Benvinguda nou curs

Ja estem a punt de començar el nou curs.

Els alumnes que l’any passat fèieu 6è al CEIP Gil Cristià esteu a punt de començar l’ESO, us desitgem que us vagi molt bé. Aquest bloc va començar amb vosaltres i ara possiblement continuarà amb nous alumnes… de totes maneres teniu la porta oberta per  participar-hi.

BON CURS ESCOLAR 2008/09 !!!

9 thoughts on “Benvinguda nou curs

1. claudia

T.T

ay ay que nerviosa que estic buaaa ay que em moroooooo bé un petó us stimu mollllt muaaaaaCaaaaaaaa

~claudia**] (6é A)

2. Arni'S

nomes porto una setmana i ja penso en que l’escola era millor XD
    bè però és el ke toca tots ens farem grans dia o altre
    Arni’S

3. Marta**

Arnau opino el mateix!!
    L’escola es molt millor!
    Però així ja va bé, tothom passa per tot arreu! Ayy!
    Espero n tenir una adolesencia traumatica! xP

Adew*

4. Paulaaa

Pensar ke ja no som a primaria se’m fa estrany jo i als meus companyets segur, abans tot era mes fàcil i no se si més divertit però al menys tenia tots el companys i amb tots em parlava ara ja no, ens han separat bua!!!!!!

dewwwwwww

5. Administrador Post author

Hola,
    Veig que alguns i algunes encara entreu per aquí, cosa que m’alegra. Veig que encara us va ina mica gran l’IES però de ben segur que d’aqui quatre dies no pensareu el mateix.
    Segur que passareu una de les millor etapes de la vostra vida, en aquest edifici del costat, i viureu experiències que recordareu sempre.
    Ànims, ja sou grans!!!

6. claudia

=D estic molt contentaaa m’encantaa l’ESO xro em kedo am la primariaaa =) us trobooo a faltarrr gennnt un besitooo a tots els profess del coleee =)