PERFILS DE L’ALUMNAT D’AQUEST CURS

Bé. Finalment, no tenim cap foto nostra per manca d’organització del grup (no ens tornarà a passar mai més de la vida); de totes maneres, l’acte va anar molt bé, vam tornar a veure el vídeo que vam realitzar el curs passat i esperem fer-ho millor al juny. Fins llavors, us deixem amb els nostres perfils i la resta d’activitats que hi anirem penjant.

´l;Em dic Moncef Khallouk i estudio 4t d’ESO. Aquest any és el segon que faig el Projecte Singular i, tot i que el curs passat va anar força bé, aquest any m’agradaria aprofitar-ho millor: treure una bona mitjana d’ESO al juny i no haver de fer les recuperacions al setembre.

Quan acabi l’ESO, vull fer un Cicle Mitjà d’Informàtica perquè em   vull centrar en el món d’Informatiu.

Em dic Albert Pérez Casanellas, tinc 15 anys i estudio 4t d’ESO.l

Aquest  és el segon any  que faig el Projecte  Singular i, el meu propòst per aquest curs és poder acabar-ho   amb totes  les  matèries aprovades el millor possible.

Gràcies a  l’experiència del tastet del curs passat, crec que sabré aprofitar bé el que m’ensenyin a  l’empressa corresponent  i anar amb il.lusió a treballar .

pñ´´

Em dic Joel Alexander Perugachi Yánez i estudio  4t d’ESO, i aquest any és laprimera vegada que participo en el Projecte Singular. Estic molt content perquè crec que és una gran oportunitat per poder acabar bé l’ESO: amb una bona nota i aprofitant que aquest projecte m’ajudarà a poder estar més concentrat en els estudis.

Espero que aquesta experiència sigui positiva, ja que puc practicar el que m’agradaria ser de gran, dissenyador gràfic, i  tenir un primer contacte amb el món laboral a partir dels dos Tastets en què hi participaré.

Em dic Josefina Alcívar Nieto, tinc 15 anys i visc a Granollers.     foto josefina
Les meves aficions són la reposteria i ser mainadera de nens.
En el temps lliure, el que faig és escoltar música, veure la televisió  i fer pastissos. Es la primera vegada que faig el Projecte Singular i espero que m’agradi el que faci. Aquest curs m’agradaria aprovar les matèries per passar de curs.