Descobrint els Micro:bits a Sisè!

A sisè estem explorant el meravellós món de la programació amb els micro:bits! Però, sabeu què és un micro:bit?

Un micro:bit és un petit ordinador programable creat per la BBC per ajudar els nens i nenes a aprendre a codificar de manera divertida i interactiva. Tot i la seva mida reduïda, és molt potent i compta amb diverses funcionalitats, com una matriu de LEDS, botons programables, sensors i fins i tot connexió Bluetooth!

Amb aquests dispositius, a classe estem aprenent a programar mitjançant entorns com MakeCode i Python. Hem creat simples missatges lluminosos, però fins i tot podem crear a jocs i sensors de temperatura. Ens encanta experimentar i veure com els nostres codis cobren vida!

Els micro:bits ens ajuden a comprendre millor la tecnologia i a desenvolupar la nostra creativitat i pensament lògic. A mesura que avancem en els nostres projectes, descobrim que la programació no només és una eina poderosa, sinó també molt divertida!

Fotografies

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *