15 thoughts on “Perfil personal

  1. Sergi

    Em dic Sergi, tinc 14 anys, alt, tinc els ulls blaus, un piercing al llavi i el cabell llarguet.

    Visc a Barcelona que és on vaig néixer.

    Sóc simpàtic, tan generòs com egoista a vegades, molt amigable…

    La meva passió és jugar a bàsquet, encara que m’encanta sortir amb els amics. També m’agrada molt escoltar música, d’uns quants tipus, sempre que puc.

    Aquí ho deixo.

    Un salut.

    Sergi.

  2. Noemí

    Em dic Noemí i tinc 14 anys. Tinc el cabell arrissat i bastant llarg, sóc bastant alta i tinc els ulls castanys.

    Visc a Sant Andreu. Segons els meus amics, sóc simpàtica i generosa encara que depèn de la persona, em treu de polleguera. Normalment no m’enfado gaire, sóc bastant pacient.

    Aquí finalitzo el meu perfil.

    Noemí

  3. Arnau

    Sóc l’Arnau Llurba García i tinc 13 anys. Vaig a l’IES Doctor Puigvert, a Barcelona.

    Vaig nèixer a Badalona, a l’hospital Can Ruti.

    Sóc bastant simpàtic, amable i responsable. M’encanta el cine i sortir amb els amics.

    Jugo a tennis davant l’hospital de la Vall d’Hebron. També toco la trompeta, i toco en una orquestra de vent.

    Bé, així sóc jo.

    Adéu

    Arnau

  4. Helena

    Hola!

    Em dic Helena i tinc 14 anys. Els meus ulls són de color marró clar.
    Els que em coneixen saben que sóc una noia molt tímida però a la vegada alegre.

    Una de les meves aficions és ballar.
    De gran, m’agradaria molt estudiar gastronomia, ja que m’agrada molt cuinar.

    Bé doncs, aqui queda escrit el meu perfil!

    Helena.

  5. Víctor

    Em dic Víctor i tinc 13 anys. Vaig a l’institut Doctor Puigvert, a Sant Andreu.
    Visc a Sant Andreu.
    Sóc simpàtic, amable, madur, però a la vegada una mica insegur.
    Les meves aficions són el fútbol, la música i sortir amb els amics.

    Adéu.

    Víctor

  6. David

    Hola!

    Em dic David, sóc un noi de 14 anys. Vaig nèixer a l’hospital de la Santa Creu de Sant Pau.

    Visc a la ciutat de Barcelona. A Sant Andreu.

    Medeixo 1,60 m. Tinc els ulls marrons, amb el cabell castany.

    Sóc un noi estudiós, amable amb tothom, rialler i responsable de les meves coses. Sobretot sóc realista i una mica optimista. Aíxò sí, tossut, no puc suportar que em portin la contrària.

    Els meus hobbies són el fútbol, els videojocs i jugar amb el meu gos. Respecte al fútbol, sóc porter de l’equip de l’institut.

  7. didac

    Hola, em dic Dídac,tinc 14 anys. Sóc de Barcelona i vaig nèixer un dia 11 de setembre,Diada de Catalunya.

    Tinc el cabell castany clar i el ulls marrons,sóc alegre, simpàtic i sobretot amic dels meus amics.
    Les meves aficions són: jugar al futbol (jugo a l’equip de futbol de l’institut Dr. Puigvert) i quedar amb els meus amics. Sóc fan del John Cena.

    Bé aixó es tot.Adéu,fins aviat.

    Dídac.

  8. Juanjo

    Em dic Juanjo, tinc 14 anys i vaig néixer a Barcelona, exactament a la clínica Delfos.

    Tinc el cabell llarg i castany, els ulls marrons i sóc una mica prim.

    Crec que sóc un bon amic i no m’agraden las baralles. M’agrada el futbol (en general m’agraden tots els deports); ara mateix faig taekwondo i m’estic preparant per ser cinturó negre segon pum i per competir al campionat de Catalunya.

    Fins uns altra!

  9. Pablo

    Hola em dic Pablo

    Tinc 15 anys; medeixo gairebé 1,70cm.; tinc els ulls verds; el cabell castany, llarg i una mica arrissat.

    Vaig néixer a la Vall d’Hebrón i visc a Sant Andreu des d’aleshores.

    Sóc simpàtic, amable i molt graciós.

    Jugo a basquet en un equip que es diu Sant Joan de Mata, i aquest any tenim molt bon equip. Quan sigui gran vull ser jugador de bàsquet professional.

    M’agrada gairebé tot tipus de música.

    Aquí deixo el meu perfil.

    Pablo.

  10. Andreu

    Hola em dic Andreu.

    Tinc catorze anys i visc a Barcelona, la ciutat on jo vaig nèixer.

    Tinc els ulls marró fosc, faig un metre i vuitanta centímetres i tinc el cabell llarguet.

    M’encanta jugar a futbol, però aquest any faig natació perquè estava fart de perdre sempre amb el meu equip.

    Tambè m’agrada escoltar música d’estil rock-pop i house.

    Un salut.

    Andreu.

  11. Adrià

    Hola sóc l’Adrià Vargas de 3r C. Hola també a tothom, que miri aquest bloc.

    Vaig nèixer el 9 d’Abril de 1994 i per tant tinc catorze anys. Visc al barri de Sant Andreu, a Barcelona.

    Tinc el cabell entre ros i castany, no sé jo el veig ros però la gent em diu que es castany, tinc els ulls verds. Sóc una mica xerrameca, bé una mica masa per ser sincers.
    Sóc una mica tímid, però no molt i a més a més quan m’enfado puc ser molt venjatiu i rancorós.

    M’agrada el fútbol, el teatre, llegir i veure la televisió, sobretot això últim.

    ÅЮ¿

  12. Alba

    Iep! Em dic Alba i tinc 14 anys. Sóc alta, morena amb els ulls marrons i un piercing al melic.

    Vaig nèixer a Badalona però visc a Barcelona (Sant Andreu).

    No m’agrada estudiar però ho he de fer per aprovar perquè sinò els meus pares s’enfaden i no em deixen sortir, i a mi m’agrada sortir amb els meus amics del cole i de fora.

    No sóc tímida.

    M’agrada la festa i el ¨mambo¨, m’agrada estar al messenger i veig la tele els dilluns i els dimecres perquè donen Física o Química i el Internado.

    BYTTÁÁÁH! ( LL )

  13. Laiia

    Ei! Em dic Laia i tinc 14 anys.
    Sóc alta i rossa amb els ulls blaus clars.

    Vaig nèixer a Barcelona que és on visc ara, a Sant Andreu.

    M’agrada molt el teatre i ballar. Ballo a l’Ateneu i ballo Hip-Hop.
    Faig teatre a l’escola i a un altre lloc que no sé com es diu.

    M’agrada sortir amb els amics i m’agrada anar al cine a veure pel·lícules romàntiques i de riure.
    També m’agraden aquests llapis de color que hi ha aquí sota i els de dalt també, per no discriminar!jajajaja

    Laia.

  14. Yolanda

    – Bones!(:

    Em dic Yolanda,tinc el cabell castany una mica fosc,encara que algunes persones pensen que es moré.
    Tinc els ulls marrons i faig 1,68.

    Vaig nèixer a Barcelona (Sant Andreu) l’any 1993.

    M’agrada molt anar al cine, sortir amb els amics i parlar amb ells pel messenger.
    També m’agrada molt escriure histories, de fet,ara estic escrivint una que ocupa ja 3 pàgines.

    Diuen que sóc bona amiga, m’agrada ajudar els altres i no m’agraden gens les discusions ni les baralles.

    Un dels meus defectes és que no tinc gaire paciencia i una de les meves virtuts és que sóc molt carinyosa, encara que a vegades segons la persona em costa ser-ho.

    Aqui deixo el meu perfil personal.

    Un petó.

    yolanda.

  15. Javier

    Hola!!

    Em dic Javier i tinc 15 anys, el 2 de gener en faré 16 😀

    Sóc alt i tinc el ulls marrons.

    M’agrada moltíssim jugar al futbol, també sóc entrenador de nens entre 6 i 9 anys de futbol i al gener començaré un curs per ser àrbitre (estic de ple en el mon esportiu!)

    Sóc amigable i amable (de vegades) tot i que si m’enfado millor no acostar-se’m! :S (sóc una bona persona en el fons)

    Mmm no tinc res mes a dir!

    adeuu!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *