L’entrevista

Començarem amb una tasca ben senzilla. Us entrevistareu. Com?, fàcil. Jo deixaré la primera pregunta per al primer/ per a la primera participant. La contesta breument (4 ratlles) i en fromula una altra que haurà de respondre el següent participant.

Instruccions:                                                                                                                                     -les preguntes van en vermell, i les respostes en blau.

-Quan acabeu de contestar, poseu el vostre nom.

Començo jo. Aquí va la primera pregunta.

Quina mena de pel·lícules t’agraden?

 M’agraden les pel·lícules de por i misteri, com per exemple REC·, Hannibal i coses per l’estil. Un altre estil que m’agrada molt és el de les comèdies com Colega, ¿dónde está mi coche? o pel·lícules amb gent de la nostra edat com Camp Rock.   Noemí

Quin és el teu estil de música preferit? 

El meu estil de música preferit és la salsa, el reggaeton i el house. La salsa i el reggaeton són els meus preferits perquè m’agrada molt ballar aquest tipus d’estil musical. El house m’agrada perquè és el que es porta ara i m’agrada escoltar-lo. Helena

Què t’agrada fer en el teu temps lliure?

El que més m’agrada fer en el meu temps lliure és estar escoltant música, sortir amb els amics, anar a comprar, mirar pel·lícules, parlar pel MSN, jugar amb els amics a la consola i sobretot, m’encanta parlar amb la gent pel telèfon. També toco la trompeta i a vegades jugo partits de tennis amb els meus amics.  Arnau

Què penses sobre algunes de les classes d’aquest any?

Sobre algunes classes d’aquest any en penso que el nivell de dificultat de l’assignatura a pujat molt, em refereixo a l’augment de deures i treballs, la correcció més estricta als examens… crec que això es degut a la suma del canvi de primer a segon cicle de l’ESO i el canvi de la llei d’ensenyament. Això si, hi ha bastantes classes que es fan més amenes que anys passats en les que maburria més en part perquè a vegades eren coses que ja havíem fet anys enrere. Un salut. Sergi

Què acostumes a fer als caps de setmana?

Els caps de setmana acostumo, primer a fer els deures, els dossiers i estudiar per als exàmens. I quan acabo de fer tot vaig al parc a jugar amb els meus amics. Sobretot juguem a fútbol, a bàsquet… I quan ens cansem de jugar, anem amb la bicicleta a donar una volta per els carrers. I quan es fa molt tard pujo a casa a veure un partit de fútbol. En concret a veure al barça. Què es el meu equip preferit. Dídac

Quins són les teves aficions?

La meva afició és el bàsquet,  jugo a bàsquet des de que tenia 7 anys i des d’aleshores sempre he practicat aquest esport.
   Jugo a bàsquet en un equip que es diu Sant Joan de Mata i aquest any tenim molt bon planter.
   També m’agraden tot tipus d’esports com: futbol, handbol, tennis, atletisme, etc…
   Quan no faig bàsquet em passo les hores escoltant música, anar amb els amics, veure partits de bàsquet i tot el que està relacionat amb el bàsquet. Pablo

Practiques algun esport?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *