Recordeu: tenim aquest dijous (11-12-08) l’últim examen del Frankenstein!!! Heu de llegir els últims capítols!
Dilluns heu d’entregar l’esquema de l’exposició oral!
Dijous: exposició oral!
Recordeu: tenim aquest dijous (11-12-08) l’últim examen del Frankenstein!!! Heu de llegir els últims capítols!
Dilluns heu d’entregar l’esquema de l’exposició oral!
Dijous: exposició oral!
Bon dia, jo he escollit entrevistar a en Pablo:
Ell és un noi que es defineix com simpàtic, generós i graciós, la seva part del cos que més li agrada són els ulls i la que menys el cabell. Considera que els seus pares són pesats i discuteixen amb ell per tonteries pero a la vegada té confiança en ells. L’institut li va “regular” ja que l’any passat va repetir pero aquest l’ha agafat amb més ganes. Troba que alguns profes són bordes i severs. Et vesteix normal, seguint una mica la moda.
No pertany a cap banda del carrer i espera aconseguir el graduat de la ESO i se un bon jogador de bàsquet.
Sergi.