Audició FUNDACIÓ MIRÓ

6 respostes a Audició FUNDACIÓ MIRÓ

1. Magda diu:

Comentari de Joel Alexandre Quimi
    El dia 10 de febrer vam anar d’excursió a la fundació Miró. Vam anar totes les classes de 1r d’ESO en autocar del institut fins a Montjuic. Allí vam esmorzar mentrestant que ens toquessin. Després vam entrar tots per ordre de lletres de 1r. Vam entrar a la sala on estava Ernesto Briseño després tots vam seure als seients per escoltar música reciclada amb un tub de les obres i amb un so de fons. Ernesto va dir al seu “ajudant” que fesi sortir a 3 persones. Va sortir a l’escenari: Arnau Reynals 1-A, Luis Isac 1-D i Laia muñoz 1-.L’arnau picava un tub de les obres al ritme del so, després Isac va raspar amb una baqueta i Laia també va picar i raspar. Ernesto va fer efectes amb el seu portàtil. Després el reproduïa per escoltar-lo com una música. Va posar 3 vídeos de com fer música electrònica. Per últim va posar un anunci de cotxe que el va modificar i va quedar molt bé. Després vam acabar sortint de la fundació Miró i vam anar fins al institut.

2. Magda diu:

Comentari de Ferran RamosDoncs el concert m’agradat molt, al principi pensava que seria avorrit però quan estàvem a mig concert em va agrada, els musics eren bastant divertits i la sala era bastant petita.
    El que m’ha impressionat va ser que la maquina amb que reciclava el soroll, també no sabia que existia un violí així com el que tenia un dels musics.
    Ens va ensenyar una sèrie de vídeos i els modificava amb un programa de l’ordinador, van veure un vídeo, que eren uns gossos que feien la cançó de “Darth Vader” , tambe un altre video d’una publicitat d’un cotxe, aquell tambe va ser divertit.
    I al final va ser amb més ritme va fer una música amb una joguina de goma i em va agradar molt.
    M’agradaria tornar a veure-ho.

3. Magda diu:

Comentari d’Irene torruella
    Descriu el concert, l’ambient , els músics, la sala…
    Explica tot el que has après que no sabies i què t’ha semblat i perquè.

Va ser un concert que no m’havia imaginat mai que pogués ser així. Només amb dos homes i alguns voluntaris del públic, van poder fer-nos riure i passar-nos-ho bé. Hi havia un ambient divertit i interessat, amb ganes d’aprendre coses noves sobre aquells sons.
    Ela músics simplement dos homes; un tocava un violí de tant en tant i ajudava els companys que sortien de voluntaris; l’altre, construïa, modificava i transformava els sons amb un ordinador. Eren simplement dos homes, però per ser tan poca gent, va ser un gran espectacle.
    No sabia que es podia fer música ajuntant els sons que es recapten en un moment, i això ho he après en aquesta sortida. M’ha agradat i he rigut molt en aquesta sortida. Jo crec que valia la pena venir a passar-hi el matí.

4. Magda diu:

Joel Vera ha escrit:
    RECICLATGE SONOR
    El divendres 10 de febrer a les 10:30 vam sortir de l’institut les classes de 1r A,B,C,D per anar a Montjuïc on esta la Fundació Miró.
    Quan vam arribar vam esmorzar, després vam entrar en una sala on hi havia preparat instrument “raros” i dos ordinadors. Ens van ensenyar el que era el reciclatge sonor i ens van ensenyar vídeos, “remix” de cançons i altres coses.
    Després de fer l’activitat vam sortir a fora de la Fundació, vam fer temps lliure i vam tornar cap a l’institut vora les 13:30 del migdia.
    Va ser molt divertit els vídeos i cançons que ens van ensenyar.

5. Magda diu:

Això ho ha escrit Arnau Vicente:
    A mi el concert, quan vam entrar a la sala i vaig veure un quadre molt gran penjat al sostre. Em va impressionar molt.
    Quan els nois ens van començar a parlar em vaig posar molt nerviós perquè mai havia estat a un conçert de materials reciclats. Volia saber com era.
    Els nois eren molt amables i em va agradar molt el seu comportament. Van començar a treure gent per fer alguna activitat, que per cert era molt divertida.
    El informàtic era molt bo perquè sabia fer molts retoc i de tot. I l’altre tenia un violi molt estrany i el tocava molt be.
    Lo que mes em va agradar va ser quan l’informàtic va començar a retocar un anunci mot avorrit i el va retocar fent que es tornes divertit i quan van treure alguns nens van sortir a fer lo de imitar a un gos. Aquesta experiència m’agradaria repetir-la, perquè m’ho vaig passar molt be encara que va ser molt curt.

6. Magda diu:

Hengzhong Wu:
    El divendres dia 10 tots els alumnes de 1r d’ESO vam anar a la fundació Miró per aprendre unes coses sobre el reciclatge sonor.
    En arribar, vam tenir que esmorzar primer perquè a dins no deixen menjar(evidentment). Després d’esmorzar una bona estona, tots nosaltres vam entrar a dins i una amable persona que treballava allà ens va portar a dins i ens vam trobar amb un presentador, un músic i un expert en fer efectes especials amb la música electrònica.
    El presentador ens va presentar les persones que ens comentarien tota l’audició i ens ho vam passar pipa.
    Primer ens van tocar música per escoltar i veure com reciclaven la música i després, en acabar ens van regalar un ninot que feia “iuuuuuu.. “ i el Joel Vera ho va atrapar i s’ho va quedar.
    Ens ho vam passar molt bé.