Sortida a l’Aquari de Barcelona

Hola famílies! El passat dijous dia 4 de març  els i les alumnes de 4t van anar a visitar l’Aquari de Barcelona per conèixer i relacionar tots els contigunts treballats amb el projecte del nom de la classe: LA CLASSE DEL MAR.

La visita es va estructurar en dues parts, en primer lloc van visitar diferents aquaris i van aprendre curiositats sobre peixos de diferents ecosistemes aquàtics. En segon lloc, van fer un taller experimental on mitjançant un joc de preguntes i observacions, l’alumnat va descobrir les estratègies que fan servir els organismes marins per sobreviure. Per grups de treball, van fer ús de diferents estratègies per capturar les preses entre d’altres.

Us deixem algunes imatges!

Aquest article ha estat publicat en General, Promoció 2014-2023, QUART. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.