8-M EL DIA DE LA DONA

Hola famílies i companys/es!

Dilluns dia 8, l’alumnat de cicle superior vam celebrar el dia de la dona. Vam fer diferents activitats:

• Vam conèixer i aprendre el per què es celebra aquest dia i el per què del color lila.
  • Els i les alumnes van portar una foto de la dona més important de cadascú. Després de comentar el perquè ho és, vam fer un muntatge per regalar a cada una.
  • Vam treballar la cançó “La puerta violeta” de Rozalén. Aquesta cançó ens va fer pensar i reflexionar sobre la violència de gènere. Després vam analitzar i empatitzar en com es deu sentir una persona que pateix aquest tipus i d’altres agressions. Vam fer un mural al passadís, posant l’abans i el després de manifestar i viure moments així.
  • Per acabar, també vam fer una activitat d’estadística sobre l’organització de les tasques familiars de casa.

Encara ens queden dues sessions dels tallers de violència masclista!

Valorem molt positivament aquestes activitats que vam fer!

Ens agradaria que la celebració del 8 de març no s’hagués de celebrar, ja que voldria dir que hem aconseguit totalment la igualtat entre homes i dones!!

Aquest article ha estat publicat en CINQUÈ, General, Promoció 2013-2022. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.