Comiat de 6è amb la classe dels monopatins!

Hola famílies!

Els  i les alumnes de 6è ja s’han fet grans! Avui ha estat el seu últim dia a l’escola Tiziana, i els i les alumnes de P5 de la classe dels monopatins, ahir,  els hi van donar un obsequi molt especial que van preparar.

Ha estat un moment únic i molt emocionant, i des  de l’escola Tiziana us desitgem molta sort en la nova etapa que inicieu!

El Tiziana sempre serà casa vostra.

Fins aviat classe de la robòtica!

Publicat dins de P5, Promoció 2012-2021, Promoció 2018-2027, SISÈ | 2 comentaris

FI DE CURS! 2n EP

Hola famílies!

Això ja s’acaba! Aquests últims dies han estat molt divertits! Hem fet guerres d’aigua, hem jugat i ballat i… ens hem acomiadat!

Ha estat un curs diferent, però emocionant, on hem après moltes coses i, el més important, hem pogut estar tots junts!

Diem adéu a 2n, però tornarem amb moltes ganes al setembre, amb les piles ben carregades!

Adéu famílies!

Us desitgem un molt bon estiu!

La classe dels Animals Marins

VISCA LA FESTA MAJOR!!

PER FI HA ARRIBAT… VISCA LA FESTA MAJOR DE L’ESCOLA TIZIANA!!

VOLEU VEURE QUÈ BÉ ENS HO HEM PASSAT??

ESMORZAR, CONCERT I JOCS DE CUCANYA!!

Publicat dins de P4, Promoció 2019-2028 | Deixa un comentari

UN CAMÍ DESCALÇ PLÉ DE SENSACIONS

ELS NENS I NENES DE P4 HEM FET UNA SORTIDA AL BOSC DELS SENTITS ON HEM VISCUT MOLTES SENSACIONS!!

Publicat dins de P4, Promoció 2019-2028 | Deixa un comentari

RACONS DE MATES

Hola famílies,

Aquí teniu una mostra d’un dia de treball manipulatiu de matemàtiques treballant la mesura per grups.

Publicat dins de General, Promoció 2015-2024, TERCER | Deixa un comentari

SORTIDES FINAL DE CURS

Hola famílies!

Aquest curs no hem pogut fer colònies… Però vam fer unes sortides ben divertides i especials.

Ens ho vam passar d’allò més millor!

Van ser com dos dies de colònies, però dormint a casa nostra!

Aquí us deixem unes fotografies!

Esperem que us hagi agradat! 🙂

Molts petons!

ELS PLANETES

Publicat dins de General, PRIMER, Promoció 2017-2026 | Deixa un comentari

ViSCA LA FESTA MAJOR. !!!!

DIVENDRES 4 DE JUNY VAM CELEBRAR LA FESTA MAJOR I ARA US DEIXEM ALGUNES FOTOS DELS JOCS DE CUCANYA QUE VAM FER .

ENS VAM DIVERTIR MOLT !!!!!

Publicat dins de General, P3, Promoció 2020-2029 | Deixa un comentari

FESTA MAJOR

HOLA FAMÍLIES,

AQUÍ TENIU UNA PETITA MOSTRA DE COM VAM GAUDIR LA CLASSE DELS MONOPATINS EL DIVENDRES PASSAT. VA SER UNA FESTA DIFERENT PERÒ NO PER AIXÒ MENYS ESPECIAL. BONA XI FESTA MAJOR!!!

Publicat dins de General, P5, Promoció 2018-2027 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

SORTIDA D’AVENTURA

HOLA FAMÍLIES,

US DEIXEM ALGUNES FOTOS PERQUÈ VEIEU QUE BÉ HO VAM PASSAR A LA SORTIDA DEL BOSC VERTICAL. VA SER UN DIA SUUUUUPER!!

DESCALÇA’T AL BOSC !!!!

HOLA FAMÍLIES  , US ENSENYEM ALGUNES DE LES ACTIVITATS  QUE VAM FER AL BOSC VERTICAL.

VAM TREPITJAR DIFERENTS MATERIALS.

VAM CAMINAR AMB ELS ULLS TANCATS

VAM OLORAR  PLANTES AROMÀTIQUES

VAM DESCOBRIR QUÈ HI HAVIA DINS LES CAPSES

VAM ESCOLTAR EL SO DELS INTRUMENTS

I ENS VAM EMBRUTAR ELS PEUS !!!!!!!!!!!

Publicat dins de General, P3, Promoció 2020-2029 | Deixa un comentari