LA CIENCIA AL CARRER

Anem a la Ciéncia al Carrer!!!

Els alumnes de P-5  I TERCER    de la nostra escola participaran el dissabte 23 de maig
a la Ciència al Carrer  de les 16 a les 20 hores.
erlen-p
Què és Ciència al Carrer?
Es tracta d’una fira en la que divulgadors de la ciència, empreses, docents i alumnat de tots els nivells mostren experiments de totes les disciplines científiques. Durant quatre hores intenses us podreu apropar a centenars de demostracions.
Què pretén?
Despertar la curiositat pels fenòmens naturals i fomentar la inquietud per la recerca i l’esperit crític a través d’exhibicions i demostracions de base científica.
On es situa?
La fira es situa en el centre històric de la ciutat de Lleida en carrers de vianants a l’eix comercial de la ciutat de Lleida. Al marge de la fira pròpiament dita es fan actes paral·lels com conferències, visites, mostra de cinema o teatre, que tenen lloc en espais diversos.
Els alumnes de p-5:

Els alumnes de tercer:

Aquest article s'ha publicat dins de activitats, cicle mitjà, educacio infantil, ESCOLA, General i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.