L’escriptor Antoni Dalmases a l’escola

antonidalmases L’escriptor Antoni Dalmases estarà amb els alumnes de 6è de primària el proper 25 de març. Enguany, els alumnes d’aquest curs han llegit 2 llibres de l’Antoni Dalmases: El vescomte minvant i Silvestre Malasang i, encara tenen previst llegir-ne un de molt especial que l’autor els ha escrit de manera personalitzada per a ells: L’escamot venjança. Esperem que ens pugui firmar els llibres!
Per a més informació sobre l’Antoni Dalmases, clique sobre la seva foto.

5 thoughts on “L’escriptor Antoni Dalmases a l’escola

1. jose antonio

La bisita del antoni delmases a sigut molt divertit jo pensaba que era mes sarios pero asigut molt divertit xd xd xd.

2. jose antonio

La vista a estat molt divertida jo pensaba que el Antoni Dalmases era molt serio pero a sigut molt divertit . ja ja ja

3. marta

M’ho he passat molt bé quan ens ha vingut a visitar l’Antoni Dalmasses. Ha sigut molt divertit i ens ha donat un parell de consells.
    Espero que els altres cursos puguin tenir també aquesta oportunitat.

4. saül

M’ ho vaig passar molt bé, quan el vaig veure em vaig pensar que era un home molt serio però despres de coneixe’l era un home molt divertit que deia tonterias.

5. Alba

M’ho vaig passar molt bé. Quan el vaig veure per imatges em pensave k seria un home molt seriós però quan el vaig conèixer era tot el contrari a lo k jo em pensava; era divertit, simpàtic, graciós…