últim dia de les colònies!!!

Hola famílies, són les 11 del matí i ens estem disfressant de pirates per fer l’últim joc de les colònies!!! a fora està plovisquejant… a les 2:30 hores ens ve a buscar l’autocar per tornar cap a Rellinars, esperem arribar puntuals!!

Ahir a la tarda vam anar a la platja i a la llotja i vam poder jugar amb la sorra i ens ho vam passar genial!!! A la nit  ens vam dutxar i vam quedar rendits al llit.

Fins la tarda!!

PD: a la Marina li ha caigut una dent

2 thoughts on “últim dia de les colònies!!!

1. Mitjans grans

Hola nens i nenes,

Nosaltres estem aqui a l’escola, ara hem tingut sort que ha parat de ploure i podem sortir una estoneta al pati.
    Ja ens vist totes les fotos que heu penjat, i feu cares de que us ho esteu passant superrrrr bé!!!
    L’escola està molt buida sense vosaltres, així que us esperem amb moltes ganes per estar demà tots junts un altre cop.

La Carla li vol dir a la Marina que guardi bé la dent que li ha caigut, així aquesta nit la podrà posar sota el coixí aviam que li deixa el ratolí!! jejejeje

Fins la tarda! que tingueu una bona tornada.

2. maria d'anglès

Hola….crec que he fet força bé això dels medicaments…i no ens hem deixat ningú…alguns tornem un xic constipats! Ara per ara, les mestres i el XAvi estem més cansades/t que els nens!
    Fins ara…