La princesa i el pèsol

El passat dimarts 30 d’abril, l’Isaac, de l’editorial Santillana, va venir a explicar-nos el conte de “La princesa i el pèsol” als nens i nenes de P3 i P4.
Vam riure molt i vam passar una bona estona escoltant el relat.
Si voleu us l’explico a casa!!!

Aquest article ha estat publicat en 02- Educació Infantil, P3, P4. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *