Dia mundial de l’Educació física i l’esport 2017

En motiu del dia Mundial de l’Educació Física i l’esport (6 d’abril), enguany hem celebrat aquest dia per fomental els bons hàbits saludables.

Aquest any la temàtica ha estat la d’esports tradicionals. Durant tot el dia tots els alumnes de primària han estat practicant diferents jocs molts variats. Ha estat una gran experiència i tots els alumnes i les alumnes s’ho han passat genial.

El Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) pretén sensibilitzar la població sobre la importància que té per al seu benestar aconseguir un nivell d’activitat física saludable. I també vol donar a conèixer les recomanacions d’activitat física de la Organització Mundial de la Salut (OMS) entre la població, amb el missatge “Acumula 30 minuts d’activitat física cada dia, per als adults i 60 minuts, per a infants i adolescents”.

IMG_20170406_100302

L’àlbum complet el trobareu a Clickedu!

Ens superem

Qui no ha escoltat alguna vegada la frase: això no es pot fer, això és molt difícil, això és impossible…..

Doncs els nens i nenes de 6è hem volgut demostrar, que si les coses s’intenten i ho provem, molts cops les coses les sabem fer.

Així que tothom va triar una activitat que no sabia fer i el mestre els va gravar, després durant 6 classes van estar practicant cadascú la seva activitat i al final els van tornar a gravar.

Aquí teniu els resultats.:

Fem de mestres!

Els nostres alumnes de 4t de Primària estan realitzant unes activitats ben divertides. A l’hora de valors van confeccionar una activitat per duu a terme a Educació Física i que impliques el treball de cooperatiu.

Al principi els hi ha costat molt poder-se posar davant del grup i explicar les normes i regles de l’activitat. Però el resultat i les reflexions finals han sigut d’allò més satisfactòries.

Aquests nois tenen moltíssima imaginació.

Xerrada esport adaptat Cicle superior

Els alumnes de cicle superior hem rebut una visita molt especial. Ens ha visitat el Pol Makuri, un atleta que s’esta preparant per anar a unes olimpiades paralímpiques.

La xerrada ha estat molt interessant, hem descobert moltes coses sobre l’esport adaptat i hem gaudit molt amb les seves explicacions i anècdotes.

dsc06863

L’àlbum complet el trobareu a Clickedu!

L’esport adaptat a CS

Coneixem l’esport adaptat

Els alumnes de cicle superior (5è i 6è) estem començant un projecte sobre l’esport adaptat. Durant aquest trimestre, ens posarem en la pell de persones que tenen alguna discapacitat a través d’esports adaptats.

Reflexionarem sobre què sentim, com deu ser el seu dia a dia, pensarem i exposarem idees de com adaptar materials per diferents esports. Finalment rebrem una xerrada d’un esportista que s’està preparant per anar a les olimpíades paralímpiques d’hivern.
En definitiva, esperem poder viure i aprendre que TOTS som iguals i diferents a la vegada.

Aquí teniu les fotos dels de 6è (discapacitat visual):

Discapacitat física (6è):

p1040184

Benvinguts i benvingudes al curs 2016-2017

Estimades i estimats alumnes, des de l’equip de mestres d’Educació Física us desitgem que tinguem un bon curs.
Esperem que gaudiu molt de l’assignatura i milloreu en tots els conceptes i continguts que apareixen a la imatge de la nostra capçalera:
La cooperació
El respecte
L’esport
La salut
El moviment
La dansa
La higiène
L’equilibri
La coordinació
Els jocs

En definitiva: APRENDRE A TRAVÉS DEL MOVIMENT

somriure inici curs

I aquí estan!!!

Després de molts dies practicant els balls, ja els hem gravat!! A més a més ens han sortit genial!! Felicitats nens i nenes de 5è de primària.
Els voleu veure??

Balls 5è B

Ball del grup que faltava:

Balls 5è A

InsideTV – Viatgers i exploradors

Durant la setmana del projecte a l’àrea d’Educació Física els viatgers i exploradors de 2n van gravar un vídeo relacionat amb els països (2nB) i animals (2nA) que varen estar treballant.

Principalment vam treballar l’expressió corporal, a partir del ball o de la imitació d’animals.
Els viatgers representen els balls típics i tradicionals de cada país.
Els exploradors, ens descobreixen curiositats sorprenents dels animals que han estudiat.

Aquí en teniu el resultat! Esperem que us agradi..
3…2…1…i acció!

Fem de castellers

El passat dijous 7 d’abril vàrem rebre la visita d’una representació de la Colla Castellera d’Olesa. En Juli i la resta de membres ens van fer una petita presentació de la colla i del món casteller. Alhora van respondre les preguntes que teníem preparades per a ells. I, finalment, vam poder experimentar què se sent al pujar en un pilar o construir entre tots el nostre primer castell.

Aquí us en deixem una petita mostra en format de vídeo!