Escola Povill
C/Pintor Fortuny, 13. 08640 (Olesa de Montserrat) 93.778.0016 escolapovill@xtec.cat www.escolapovill.net-
Articles recents
Categoríes
- 01- General (16)
- 02- Educació Infantil (40)
- 03- Educació Primària (45)
- Cicle Inicial (21)
- Cicle Mitjà (15)
- Cicle Superior (12)
- 04- Educació Secundària Obligatòria (13)
Blogroll
Arxius
- novembre 2013 (2)
- juny 2013 (9)
- maig 2013 (13)
- abril 2013 (10)
- març 2013 (13)
- febrer 2013 (23)
- gener 2013 (5)
- desembre 2012 (2)
- novembre 2012 (9)
- octubre 2012 (10)
- setembre 2012 (1)
Administració
Arxiu de la categoria: 2n ESO
Recollint plantes pel terme. Herbari a 6è i a 2n d’ESO.
El passat dia 3 de maig els alumnes de 6è de Primària i de 2n d’ESO vam realitzar una sortida local amb la finalitat de recollir plantes per al herbari que confeccionem durant dos cursos, el qual consta d’unes 50 … Continua llegint
Publicat dins de 03- Educació Primària, 04- Educació Secundària Obligatòria, 2n ESO, Cicle Superior
Deixa un comentari
Visita a una central tèrmica de cicle combinat
A les 7:45 del matí vam agafar el nostre tren als ferrocarrils d’Olesa de Montserrat. Un cop a Barcelona, primer amb metro i després amb el Tram vam anar fins a la central tèrmica de cicle combinat que Endesa té … Continua llegint
Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 2n ESO, 3r ESO
Deixa un comentari
Tallers medievals
Els alumnes de 2n d’ESO hem fet una activitat de socials que ens ha agradat molt. En aquesta manualitat havíem de fer la construcció d’una taller medieval, amb totes les seves parts: mestres i oficials elaborant i comerciant els seus … Continua llegint
Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 2n ESO
Deixa un comentari
Estudiant el neolític a Banyoles
El passat 23 de novembre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’escola vam fer una sortida a Banyoles, amb l’objectiu d’aprofundir els coneixements sobre el neolític que havíem estat treballant a classe. Quan vam arribar, ja ens esperaven … Continua llegint
Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 1r ESO, 2n ESO
2 comentaris
Campanades de boda
El passat 23 d’octubre, els alumnes d’ESO vam fer, en horari extraescolar, la sortida voluntària al teatre. Aquest cop l’obra escollida va ser Campanades de boda, de la companyia La Cubana. Ens vam trobar tots a les 6 de la … Continua llegint
Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO
1 comentari