Arxiu de la categoria: 2n ESO

Recollint plantes pel terme. Herbari a 6è i a 2n d’ESO.

El passat dia 3 de maig els alumnes de 6è de Primària i de 2n d’ESO vam realitzar una sortida local amb la finalitat de recollir plantes per al herbari que confeccionem durant dos cursos, el qual consta d’unes 50 … Continua llegint

Publicat dins de 03- Educació Primària, 04- Educació Secundària Obligatòria, 2n ESO, Cicle Superior | Deixa un comentari

Visita a una central tèrmica de cicle combinat

A les 7:45 del matí vam agafar el nostre tren als ferrocarrils d’Olesa de Montserrat. Un cop a Barcelona, primer amb metro i després amb el Tram vam anar fins a la central tèrmica de cicle combinat que Endesa té … Continua llegint

Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 2n ESO, 3r ESO | Deixa un comentari

Tallers medievals

Els alumnes de 2n d’ESO hem fet una activitat de socials que ens ha agradat molt. En aquesta manualitat havíem de fer la construcció d’una taller medieval, amb totes les seves parts: mestres i oficials elaborant i comerciant els seus … Continua llegint

Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 2n ESO | Deixa un comentari

Estudiant el neolític a Banyoles

El passat 23 de novembre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’escola vam fer una sortida a Banyoles, amb l’objectiu d’aprofundir els coneixements sobre el neolític que havíem estat treballant a classe. Quan vam arribar, ja ens esperaven … Continua llegint

Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 1r ESO, 2n ESO | 2 comentaris

Campanades de boda

El passat 23 d’octubre, els alumnes d’ESO vam fer, en horari extraescolar, la sortida voluntària al teatre. Aquest cop l’obra escollida va ser Campanades de boda, de la companyia La Cubana. Ens vam trobar tots a les 6 de la … Continua llegint

Publicat dins de 04- Educació Secundària Obligatòria, 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO | 1 comentari