Sortim a berenar truita!

PEL DIJOUS LLARDER, UNA TRUITA, UNA TRUITA…

PEL DIJOUS LLARDER, UNA TRUITA MENJARÉ!

Dit i fet! Tal i com diu la tradició, aquesta tarda els alumnes de l’escola hem sortit a passar el dijous llarder a diferents indrets del nostre poble! Els més menuts han gaudit del pati de l’escola per ells sols, els de cicle inicial hem anat fins la placeta del Poble Sec, mentre que els alumnes de cicle mitjà i superior s’han arribat fins al porxo de Santa Oliva. Un cop allà, hem gaudit d’una estona de joc, i després de fer una miqueta de gana, hem berenat tots plegats!

Hi havia menús per a tots els gustos: delicioses truites de patates, alguna botifarra d’ou, i per rematar-ho una bona coca de llardons! Mireu quina colla de golafres! Mmmmmm… Boníssim!!!

Fins molt aviat famílies!

Aquest article ha estat publicat en 03- Educació Primària, Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *