Experimentem amb els sentits

Sabeu quants sentits tenim i per a què serveixen? Doncs els alumnes de 1r de Primària ara ja ho tenim claríssim, i per acabar d’entendre-ho del tot hem fet uns experiments.

Primer vam descobrir que gràcies al tacte, sabem que una cosa pot ser dura o tova, suau o aspre, o està freda o calenta. Vam tocar un peluix, paper de vidre…, i vam jugar a la gallineta cega. Després ens tocava la vista, allà vam jugar amb lupes, i vam veure cargols, aglans i frases amb lletra molt petita. Llavors ens vam centrar amb el gust, i vam provar xocolata blanca i negre, mel, llimona i sal. Així vam descobrir els diferents gustos que hi ha. Seguidament ens tocava l’olfacte, a on oloràvem diferents productes com colònia, menta, cafè… Per acabar aquesta gimcana dels sentits ens tocava el 5è, l’oïda, a on per una estona no podíem veure res i teníem d’endevinar diferents sons.

Va ser una experiència molt divertida.

Aquest article ha estat publicat en 03- Educació Primària, Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *