CURSA D’ORIENTACIÓ A OLESA DE MONTSERRAT

5

El 24 de març va ser una data molt especial, ja que esperàvem amb molta impaciència la sortida del 2n trimestre. Va ser tota una novetat, vam participar en una cursa d’orientació pel terme municipal d’Olesa. L’activitat la va dur a terme la mateixa escola, posant a disposició dels alumnes, els mateixos recursos que hagués utilitzat qualsevol altra entitat, encarregada de preparar esdeveniments d’aquesta mena.21

El dia ens va acompanyar, feia una temperatura ideal i el sol no ens va entorpir en cap moment, tot l’esforç que vam haver de “suportar”… jejeje! Fora bromes, no vam notar el cansament i pensem que va ser una bona experiència, que de ben segur que repetirem.

Tot va començar a les 9 del matí. Tot el grup de 5è, molt en forma, vam començar la marxa per etapes, en tres grups diferents. Cada un d’ells, estava dirigit per una excel·lent cap de colla (una mestra), que al igual que els alumnes, anava amb molta expectació i pensant en el que els depararia la jornada.

El punt d’inici, va ser un llibre de mapes “casolà”, amb el qual, els alumnes havien d’anar esbrinant el camí. Paral·lelament, amb l’ajuda de pistes i dibuixos havien d’anar trobant i superant diferents proves de “gran dificultat”.

Va ser un trajecte dinàmic i entretingut, ambgetattachmentaspx4 proves imprevisibles, pero finalment, tots vam arribar al destí designat. Sant Salvador de les Espases va ser el punt i final. Allà ens vam reunir tots, i vam celebrar la fita amb un bon dinar de germanor.

La tornada a Ole41sa va ser una dolça passejada, amb xerrameca i concurs de salts inclòs.

Esperem que no sigui l’última disbauxa!

Autors: Classe de 5è

Aquest article ha estat publicat en 03. Primària, Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.