Portes obertes per Sant Jordi: 4t d’ESO

teatEl dia 22 d’abril a tres quarts de vuit del vespre, els alumnes d’ESO vam entrar de nou a l’escola amb molta il·lusió per rebre les nostres famílies i mostrar-los els treballs i activitats que els havíem preparat per celebrar una jornada cultural coincidint amb la setmana de Sant Jordi.

Els alumnes de 4t d’ESO de l’escola vam voler celebrar la jornada de portes obertes representant una petita obra de teatre de por. La història parlava de l’assassinat d’una noia per part de tres companyes per culpa de l’enveja. Tots vam col·laborar en l’obra: els uns eren zòmbies encarregats d’espantar el públic, els altres (companys de plàstica) s’encarregaven del decorat i de l’ambientació, altres eren les actrius protagonistes…

La veritat és que entre tots vam aconseguir crear un ambient terrorífic i amb els llums, el fum i el Frankenstein que vam posar enmig de la classe es va formar un lloc ben tenebrós.

L’obra va agradar molt a tots els que la van veure i, per això, la vam haver de repetir uns quants cops. En definitiva, que va ser una nit en què tots ens ho vam passar la mar de bé.

Autora: Laura Martín

Aquest article ha estat publicat en 04. ESO, 4t. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.