CELEBREM LA CASTANYADA I EL HALLOWEEN A MALDÀ

Avui els nens i nenes dels Omells i Maldà ens hem trobat a l’escola Maldanell per celebrar la Castanyada i el Halloween tots junts.
Ens hem dividit en un grup de Primària i un grup d’infantil per tal de fer les activitats més adequades a cada edat.
Al matí els de primària ens hem quedat a l’escola a fer una manualitat mentre els d’infantil han fet una sortida pel poble per buscar elements de la natura. Ens hem trobat a la Font Vella on hem dinat junts i hem pogut jugar una estona.
A la tarda els d’infantil han anat cap a l’escola a fer la seva manualitat mentre els de primària hem realitzat una petita gimcana pel poble.
A les 16.00h ens hem trobat a l’escola on hem menjat moniatos i castanyes, ens hem disfressat i hem escoltat música.

Un comentari a “CELEBREM LA CASTANYADA I EL HALLOWEEN A MALDÀ