Fira de mates

El divendres passat tots els alumnes de quart de les escoles de la Garrotxa ens vam trobar al Pavelló Firal d’Olot per jugar amb les matemàtiques i demostrar a tothom que som uns vertaders cervellets matemàtics. Els mestres de les diferents escoles van preparar jocs, enigmes, entreteniments… perquè tots els alumnes poguessin gaudir i aprendre. Nosaltres vam preparar el joc del trio, que és un joc que només s’hi pot jugar si saps les taules de multiplicar. I és clar els de quart en sabem molt de taules. El primer trimestre d’aquest curs en vàrem fer una apretada ben forta, per aconseguir ser reis i reines de les taules.
Ah, cal dir que tenim uns mestres molt trempats. Sabeu a quina hora varen anar a muntar totes les activitats per què les tinguéssim a punt el divendres de bon matí? Doncs de 10 a 2/4 de 12 de la nit del dia abans.
Enhorabona als organitzadors i a tots els nens i nenes participants que van gaudir molt es van portar super bé.

7 thoughts on “Fira de mates

1. mmacias Post author

Lídia que bé! Segur que aprendràs molt si fas els jocs i altres feinetes que et proposem al bloc. Molt bé!!!!

2. Lídia

Hola Montse!!!

He mirat les taules de multiplicar i són de colors molt vius. He estat mirant-les,he fet el joc dels nombres romans.
    Adeu Montse fins un altre dia.

3. Coni

A mi m’ha agradat molt la fira de mates perquè feiem moltes mates. Però el joc que m’ha agradat és el Trio.

4. carla

Montse la fira de mates va està super bé tot i siguent el primer any de fer-la .Tot estava molt ben organitzat .Em va agradar moltíssim ja que vam descobrir trucs de màgia i molts jocs super divertits .També m’ha agradat el dels grups que a cada grup hi hagi nens de diferentes escoles.
    Carla

5. Montse

La Fira de les Mates va ser un ser èxit total. Me n’alegro d’haver-hi participat

6. mgarc582

Molt bé Samantha. Ens agrada molt que t’ho hagis passat tant bé a la fira de les matemàtiques.
    Montse.

7. Samantha

La fira de mates ha estat molt be, m’ha agradat molt fer els jocs i que tinguem els mestres diferents, els jocs han estat molt be i m’ha agradaria fer un altre cop la fira de mates.
    Samantha