VEUS COM CANTO? 2n #JoEmQuedoACasa

Hola a tots i totes!
Amb els alumnes de 2n estem treballant el Projecte Veus Com Canto? Es tracta d’una iniciativa que va néixer fa més de 10 anys amb el nom de Musiquetes per la Bressola per donar suport a les escoles catalanes de la Catalunya Nord.
Estem aprenenent 11 cançons tradicionals catalanes que formen part d’una Cantata amb la música en directe del grup maresmenc La Coixinera.

Aquests són els vídeos de les dues edicions anteriors celebrades a Argentona.
Podeu aprofitar aquests dies de confinament per veure’ls.                                                          Segur que coneixeu molts nens i nenes. Fins aviat! Una abraçada ben forta!!!

Repertori
1. Jo sóc un pobre músic
2. Mareta mareta
3. Jo soc feliç
4. L’avi Tomeu
5. El Capellà i la gallina
6. En Joan ve de la cuina
7. Marrameu torra castanyes
8. El tren pinxo de Banyoles
9. Les nines maques
10. Muntanyes del Canigó
11. En tramvia de Mataró

Per treballar les cançons teniu un dossier enquadernat amb les lletres i partitures.
A sota us passo els vídeos dels moviments que ha gravat en Dani Àlvarez de La Coixinera per ajudar-nos.