CONCERT 4 CORDES ” A CAU D’ORELLA”

El passat dijous dia 10 de juny els grups de 3r, 4t i 5è que participen al Projecte 4Cordes ens van oferir el concert acústic a la Font Picant “A cau d’orella“. Aquesta actuació ha servit de cloenda per un curs diferent, però en el que hem pogut tirar endavant i consolidar el nostre projecte musical més gran: El 4Cordes!
Aprofitem per agraïr-vos, a tots i totes, la vostra implicació i energia positiva en totes i cadascuna de les classes, activitats, vídeos, concerts… Continuem creixent junts i que no pari la música!!!

VEUS COM CANTO? 2n

El Projecte Veus Com Canto? es tracta d’una iniciativa que va néixer fa més de 10 anys amb el nom de Musiquetes per la Bressola, per donar suport a les escoles catalanes de la Catalunya Nord.
A 2n de primària es treballen diverses cançons tradicionals catalanes, que formen part d’una cantata. El passat dimecres dia 2 de juny es va dur a terme el concert final amb la música en directe del grup maresmenc La Coixinera. Agraïments a tothom que ho ha fet possible i enhorabona als cantaires. Va ser un concert molt bonic!

THE WELLERMAN 5è #4CORDES

Els alumnes de 5è versionen la cançó “Soon May The Wellerman Come” coneguda també com a “The Wellerman”. Autor desconegut (Nova Zelanda 1860-1870). Moltes felicitats Pirates de Les Fonts per la feina amb la cançó i els instruments. Gaudiu dels vídeos!

ON ÉS EL VELL CAPITÀ?
OH! WELLERMAN VINE’NS A SALVAR!
DE BALENES I TAURONS
SOM PIRATES DE LES FONTS!!!

FATUO YO 3r #4CORDES

A les sessions del Projecte 4Cordes, hem començat el tercer trimestre amb la cançó tradicional senegalesa Fatuo Yo. Hem treballat la lletra, escrita en llengua balanta, les notes musicals amb el violí i el violoncel i a més, també hem après el ball.
Esperem que us agradin els vídeos!

Fatou yo

Fatou faye faye fatou
Fatou kélémen dio
Fatou faye faye fatou
Fatou kélémen dio

ESKU DANTZA 4t #4CORDES

Els alumnes de 4t a les sessions de 4Cordes d’aquest 3r trimestre han treballat el tema tradicional de Navarra titulat “Esku dantza“. Aquest nom en euskera significa “Dansa de mans“. Mireu els vídeos per veure’ns ballar i escoltar-nos tocant el violí i el violoncel amb la tècnica d’arc. Esperem que us agradin!

REPERTORI #4CORDES 2n TRIMESTRE

Aquest segon trimestre a les classes de 3r, 4t i 5è hem continuat treballant diferents peces de repertori amb els nostres violins i violoncels.
A 3r hem après a cantar i ballar la dansa tradicional catalana “El Patatuf”, a 4t hem treballat la cançó “Els tres tambors” també tradicional catalana amb els instruments i a cantar la lletra de la cançó. Per últim a les classes de 5è hem tocat el tema “Viva la Vida” del grup Coldplay, en un nou arranjament amb dues veus i una part final amb arc.

Esperem que us agradin els vídeos que hem gravat per a vosaltres.