REPERTORI #4CORDES 2n TRIMESTRE

Aquest segon trimestre a les classes de 3r, 4t i 5è hem continuat treballant diferents peces de repertori amb els nostres violins i violoncels.
A 3r hem après a cantar i ballar la dansa tradicional catalana “El Patatuf”, a 4t hem treballat la cançó “Els tres tambors” també tradicional catalana amb els instruments i a cantar la lletra de la cançó. Per últim a les classes de 5è hem tocat el tema “Viva la Vida” del grup Coldplay, en un nou arranjament amb dues veus i una part final amb arc.

Esperem que us agradin els vídeos que hem gravat per a vosaltres.

PRESENTACIÓ DE LA FLAUTA TRAVESSERA A 4t

L’altre dia a la sessió de música/4Cordes l’Eva Salcedo de 4t ens va portar la seva Flauta Travessera. Es tracta d’un instrument de la família de Vent Fusta (amb embocadura de bisell). Després d’explicar-nos algunes coses sobre l’instrument  finalment ens va oferir un concert en directe que ens va agradar molt.

Moltes gràcies per tot Eva!

PRESENTACIÓ DEL SAXO A 2n

Aquesta setmana hem tingut a 2n la sort de descobrir d’aprop el saxo, un instrument  que malgrat està construit de metall pertany a la família del Vent Fusta.  Vam veure els diferents tipus de saxos i vam reconèixer que el saxo  que ens va portar la Rita i la Leanne  és un saxo alt.

Van explicar-nos breument les seves parts i ens van oferir un concert per escoltar el seu so en directe.

Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres!

CANÇONS #4CORDES 2n TRIMESTRE 3r i 4t

Aquest segon trimestre, a les sessions del projecte 4 Cordes les classes de 4t hem treballat amb el violí i el violoncel la tècnica d’arc. També hem continuat interpretant amb el pizzicato i hem après a tocar i cantar una cançó tradicional catalana titulada “Margarideta”.
A 3r també hem treballat molt i hem après la cançó “Do,re, mi, al jardí”
Ens ho hem passat genial! Esperem que us agradin.

RHYTHM FEVER #4Cordes

Els alumnes del projecte 4cordes van treballar durant el primer trimestre diverses peces amb la tècnica del pizzicato. Un exemple és aquest tema titulat Rhythm fever (La febre del ritme) que interpreten la classe de 5èC en una sessió del mes d’octubre amb l’acompanyament al piano d’en Marçal i la direcció musical de la Carmesina.
Bona feina músics!