Daily Archives: 14 maig 2019

CONCERT 4CORDES “EL DOFÍ I LA LLUNA” 3r i 4t

Els alumnes de 3r i 4t que participen al projecte 4Cordes ens van oferir un concert preciós. El teatre La Sala es va omplir per escoltar la cantata “El Dofí i la Lluna” composada per Marta Canellas i Ferran Badal. Agraïr una vegada més, a tothom que fa possible aquest projecte. A l’equip de 4Cordes i Musicop, Equip de mestres de l’escola, l’Ajuntament d’Argentona, l’AMPA de l’Escola Les Fonts, al Teatre La Sala i totes aquelles persones que ens han ajudat d’alguna o altra manera. I sobretot, felicitar als nostres protagonistes. Els alumnes de 3r i 4t. Enhorabona per fer-nos gaudir i emocionar-nos amb la música!!!

PROJECTE FEM DANSA 2019

El passat dilluns 6 de maig es va celebrar la ballada final del Projecte “Fem Dansa” en la van participar els alumnes de 1r i 2n de Primària. L’acte va tenir lloc a la Plaça Nova d’Argentona i va comptar amb la participació de totes les escoles d’Argentona i l’escola Francesc Macià d’Òrrius. La trobada va estar tot un èxit, moltes felicitats als nostres dansaires!

CONCERT 4CORDES AL SALÓ DE PEDRA 3r

El passat divendres 26 d’abril els alumnes de 3r del Projecte 4Cordes van realitzar un magnífic concert al Saló de Pedra d’Argentona. Moltíssimes gràcies a l’Ajuntament, Musicop, l’Ampa per ajudar-nos a fer-ho possible. Gràcies a tots els familiars que vau venir i sobretot felicitar als nostres petits artistes. Enhorabona!