CARTA DEL DIRECTOR ALS SEUS ALUMNES

Aquí us deixem la carta que en Jordi Cegarra va prometre als seus alumnes el dia del Festival de Fi de Curs quan vam celebrar la seva jubilació amb pares i alumnes.

Molta sort i a gaudir molt de tot el vingui a partir d’ara!!!

Un mestre i un palau

JOCS D’AIGUA FI DE CURS

Avui hem fet jocs d’aigua per celebrar el Fi de Curs i mireu que bé  que ens ho hem passat!!!

BONES VACANCES D’ESTIU A TOTHOM!!!!

MANTENIMENT I PINTURA

Aquest Maig l’escola està gaudint de tasques de manteniment , el mur que veiem cada dia a Cicle Inicial serà un xic més bonic a partir d’ara!

SORTIDA ESCOLAR A L’AEROCLUB /BARKITOS

Us deixem un recull de fotos de la sortida a Empuriabrava en la que vam visitar l’Aeroclub, vam fer un tomb pels canals i seguidament un bon dinar al parc.

Si voleu descarregar la foto oficial dels Barkitos premeu el link !

barkitos_201905141010

barquitos2_201905141025

ESTRENEM CASTELL AL PATI

És moment de renovacions a l’escola i aquest curs ens ha arribat un nou castell de jocs . Tots hem pujat a tastar …del més gran al més petit !

DIADA DE SANT JORDI 2019

Com cada any hem celebrat Sant Jordi tot i que el temps no ens ha acompanyat per fer el que teniem previst.

Les activitats programades s’han portat a terme a la sala i aquí us deixem un recull de fotografies de l’entrega de premis del concurs.

5è, què toquem?

ELS ALUMNES DE PROPOSEN I VOTEN LA CANÇÓ PER FER A FINAL DE CURS

Aquí teniu els vídeos que heu de votar. Penseu que no heu de votar quin vídeo clip us agrada més perquè l’important és el so, la música. Recomano que us escolteu els temes sencers per poder escollir amb criteri. A vegades el tros de la cançó que ens enganxa està més cap al mig de la cançó o fins i tot al canvi sorprenent del final.

Deixeu un comentari dient qui sou i els 3 temes que més us han agradat per ordre de més a menys (el 1r que escriviu serà el que més us agrada). Si aneu al final de l’article veureu que posa: 1 comentari. Si cliqueu a sobre veureu el meu comentari i és allà on podeu fer escriure els vostres.

A gaudir de la música i dels dies de festa 😆

Publicat dins de General | 2 comentaris

6è, què toquem?

ELS ALUMNES DE PROPOSEN I VOTEN LA CANÇÓ PER FER A FINAL DE CURS

A gaudir de la música i dels dies de festa 😆

Publicat dins de General | 1 comentari

RECORDEU ! PREINSCRIPCIÓ OBERTA!

Comença el període de preinscripció. Us convidem a venir a l’escola de Garriguella!

Portes obertes es pròxim 1 d’Abril a les 15:45 , podreu visitar l’escola en ple funcionament!

docs preins

Full preinscripció 19-20

informació preinscripció  1

informació preinscripció 2

ENS VISITEN ELS TOCAVENTS DE L’ALBERA

Aquesta setmana hem rebut la visita dels Tocavents de l’Albera , grup excursionista del nostre territori que ens ha fet una donació de pilotes per fomentar l’esport entre els alumnes. Bon menjar i esport és vida sana!