COMENÇA EL CURS 2018-19

PLA LINGÜÍSTIC DE CENTRE

Benvolgudes famílies, aquests primers dies de curs penjarem la documentació del Centre per si us cal consultar-la.

Aquí trobareu el nostre Pla Lingüístic de Centre , en el que s’explica el tractament que es fa de les llengües .

A disposar

PLC

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE 2018

Estimats pares , mares i tutors

Aquests són els documents que us fem arribar per tal que els pugueu revisar sempre que us calgui i els tingueu recollits al nostre bloc escolar.

El nostre Projecte Educatiu de Centre, eix vertebral de la nostra escola Joaquim Gifre

Salutacions.

PEC 2018

NOFC 18-19

Aquest document és el que anomenem Reglament de Règim Intern d’una institució. En el cas de l’escola, pren el nom de Normes d’Organització i Funcionament de Centre. Cada inici de curs s’envia per mail a les famílies (i en paper per a aquelles famílies que no ens han donat cap adreça electrònica).

El document recull un seguit de normes i indicacions, algunes d’elles prohibicions, per afavorir la bona convivència a l’escola. Sempre hem intentat defugir el caràcter sancionador que alguns documents similars presenten. Davant d’una conducta inadequada cal prendre mesures educatives i proporcionals, però també que coresponsabilitzin les persones dels seus actes.

És important que coneixeu el que diu el document. Bona lectura.

NOFC 18-19

NOU CURS ESCOLAR 18-19

Resultat d'imatges de Benvingut curs 18-19

BON ESTIU A TOTHOM I FINS EL CURS VINENT!!!

Resultat d'imatges de bon estiu

Ens visiten els bombers!

Aquest matí hem rebut una visita molt especial: Han vingut els bombers amb el seu camió! Ens han explicat coses molt interessants sobre la seva feina i hem fet un joc de punteria amb les mànegues. I, per acabar, una bona remullada! Moltes gràcies bombers!! Ens ho hem passat pipa!

CICLE INFANTIL I CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR

Sessió de contes

El passat 31 de maig els alumnes de cicle infantil i cicle inicial vam poder gaudir de la sessió de contes ” Els contes de la maleta de Can Font” a càrrec de la Meritxell Yanes. Agraïm a la Meritxell i a la Judith de la biblioteca per fer-ho possible!

COLÒNIES 2018

Aquest any hem fet Colònies!!!

Han estat del 23 al 25 de Maig a la casa de colònies “Els Arcs” a Sta.Pau. Cicle Mitjà i Cicle Superior han fet dues nits i Ed.Infantil i Cicle Inicial una nit. Tot ha anat molt bé i els nens/es han arribat mooooolt contents!!!

Mireu, mireu…

ANEM A VEURE LES TORTUGUES!

Us deixem les fotografies de la visita al Centre de Reproducció de les Tortuges de l’Albera