Vídeos dels jocs de llengua amb mares de l’escola

Ja tenim els primers vídeos dels jocs de llengua que fem amb els nens i nenes de quart. Aquests jocs estan dinamitzats per diferents mares de l’escola i coordinats per la mestra de l’aula.

Aquesta és una iniciativa que té per objectiu aprendre d’una manera lúdica la ortografia, lèxic i expressió oral de la llengua catalana. Gràcies a la col-laboració voluntària de mares de la nostra escola, els nens poden rebre ajuda en tot moment i passar una estona divertida aprenent mentre juguen.
Esperem continuar jugant i ampliar els jocs a més cursos de l’escola.
Volem donar les gràcies a les mares que ens estan ajudant i convidar a més mares i pares que estigueu interessats d’aportar el vostre granet de sorra, benvinguts sereu!

2 comentaris a “Vídeos dels jocs de llengua amb mares de l’escola

1. Un plaer compartir aquestes estones de dimecres jugant i aprenent tots junts!

2. Animeu-vos pares i mares es molt divertit i els nens s’ho passen molt bé.