CICLE SUPERIOR

Avui, dijous 6 de juny, hem anat a veure el planetari viatger que està instal·lat al Local. Si ho voleu veure cliqueu a la foto.

Aquí estem els alumnes més grans de l’escola

Dijous 16 de maig de 2013.

Avui, els alumnes de cicle superior hem après moltes coses sobre  el funcionament de les sènies.

TREBALLEM LA DESCRIPCIÓ

1.

És una nena alta. Té els cabells negres i llargs, que normalment porta recollits.

Té els ulls castany fosc. El color de la seva pell és morena.

És molt simpàtica i quasi sempre porta pantalons llargs.

2.

La nena té un aspecte físic agradable. No té molta facilitat per passar desapercebuda.

Té una estatura alta, no és espigada , però tampoc és ampla.

Es posa morena amb facilitat, de fet ja ho és.

Té la cara expressiva i dolça com i un cotonet de sucre i sobretot molt simpàtica.

El seu nas és petit, recte i fi.

El cabell, d’un color marró bronzejat, li fa conjunt amb els seus ulls foscos, bellugadissos, desperts, somiadors i vius com la fam.

La seva boca petonera no és ni gran ni petita.

Les dents són més blanques que perles.

Dures i rodones són les seves galtes.

És una nena de la classe dels lleons amable, simpàtica i sobretot molt atrevida.

Treballadora, desperta i una mica mandoneta, però tot i així és una bona amigueta.

3.

Es una nena ni gaire alta ni gaire baixa, te el cabell per mitja melena i és de color castany també, porta el cerrell damunt de les celles.

Te els ulls marrons, el seu color de pell és de cafè en llet, és prima, te la cara regordeta i te les mofletes roges.

No porta ulleres, acostuma a vestir-se en conjunt, quan la fan riure se’n riu molt.

És una mica cotorra, es d’esportista i per últim te la veu aguda i fina.

4.

És una nena ni molt alta ni molt baixa. Els seus cabells són llargs,rossos i rissats.
Els seus ulls de color marro clar. A vegades va molt ben vestida i sempre porta objectes
de les Monster High. És simpàtica i amiga de tothom.
Viu al camp amb la seva família i li agraden molt els animals.

5.

És una xiqueta molt guapa. Té els cabells com un nen i rossos. Té els ulls de color de xocolata amb llet, la cara blanca

com un paper en blanc i els llavis rojos com una poma vermella. Porta les arracades amb forma de marieta.

Ella té un gust molt agradable i li agrada juga amb tothom. Mai es baralla amb ningú i respecta a tots. Al pati sempre juga amb mi.

A ella, el que li agrada fer és cantar i ballar i que la puguin al coll.

BLOC DEL CICLE SUPERIOR DE GINESTAR

12-1-2013

Enguany el cicle superior també utilitza un bloc de treball que podeu trobar a: