La ràdio a l’Escola

El dia 30 de març va vindre la ràdio a l’escola , i vam gravar el programa relacionat amb l’entorn de Poboleda. El programa es va dir: Poboleda, la història vora el riu. Els alumnes d’Educació Infantil juntament am els alumnes de primer van parlar dels 5 sentits. Els de segon i tercer van fer l’entrevista al Toni sobre el molí de draps de Poboleda. Els de quart van explicar el projecte del bosc de ribera. Els de cinquè van parlar d’una sortida que vam fer al riu per fer un treball de plàstica sobre el “land art”. I les mes grans van fer de narradores!!!!!

El proper dia 25 de maig es podrà escoltar el programa a Ràdio Falset, al dial 107.6 de la FM, de 15:30 a 20h. I el dia 27 de maig es podrà escoltar a les 15h.

Que ho disfruteu!!!