INTERCANVIEM “CONFERÈNCIES” ENTRE 6è I P5

Les nenes i els nens de P5 i 6è, hem decidit que com que aprenem moltes coses interessants, està bé que les compartim perquè altres també les puguin aprendre.
Hem decidit fer un intercanvi de petites “conferències” explicant-nos coses que hem après.

Han començat els grans. L’altre dia, a la sala de Psico ens van exposar el que havien treballat i après sobre el reciclatge. A la classe ho van treballar, van buscar informació, i van elaborar uns murals, cartells, dibuixos i ens ho van exposar per grups de treball.
Els més petits ho van escoltar molt bé i els va agradar molt.

En acabar vam acordar que la propera vegada canviaríem els papers i seríen els de P5 que faran l’explicació i els de 6è els qui escoltaran.
Ja vam tornar cap a la classe pensant sobre quin tema els parlarem…

Aquest article ha estat publicat en CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.