DIADA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA aula d’acollida

30 DE GENER: DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA
El passat 30 de gener es va celebrar a totes les escoles del món el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Es celebra en aquesta data perquè és l’aniversari de la mort del polític i pensador indi Mahatma Gandhi.
L’objectiu és fomentar una educació permanent en i per la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.
A la nostra escola hem treballat a nivell de cicles aspectes relacionats amb la pau i la no-violència. Els nens i nenes de l’Aula d’Acollida hem penjat els treballs fets pels alumnes d’educació infantil, cicle inicial, mitjà i superior a l’entrada principal i entre tots hem fet un rètol a partir d’una frase de la mare Teresa de Calcuta: LA PAU COMENÇA AMB UN SOMRIURE.

Els nens i nenes de l’aula d’acollida.

Aquest article ha estat publicat en AULA D'ACOLLIDA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.