Els nostres primers dies a l’escola!!!

Començar l’escola a P3 és un nou repte per als vostres fills i filles. Atesa la situació d’emergència sanitària i educativa, que ha provocat molts canvis en el dia a dia dels més petits, hem tingut molt present fer un bon acompanyament emocional per començar aquesta nova etapa de la millor manera possible.

Tot i que hi ha molts infants que  han passat per l’experiència de la llar d’infants, l’inici de l’escola és una experiència important ja que es trobaran amb nous companys i mestres i amb un lloc que els semblarà immens.

El procés d’adaptació a l’escola requereix temps, paciència, respecte, comprensió i afecte per part de la família i l’escola, i més aquest curs que han estat molt temps a casa.

A poc a poc, els vostres fills i filles aniran agafant confiança i superant les pors dels primers dies fins que es trobin emocionalment segurs a la classe i estableixin un vincle afectiu amb les mestres i els companys. La col·laboració i la corresponsabilitat entre família i escola ajudarà els vostres fills i filles a adaptar-se al nou espai i començar la seva escolaritat de forma positiva.

A continuació teniu un recull fotogràfic d’aquests primers dies, esperem que us agradi!!!

Aquest article ha estat publicat en 1. P-3. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.