Trucs de Màgia a càrrec dels nens i nenes de 6è

Com ja sabeu els nens i nenes de 6è són la classe de La Màgia, aquests dos trimestres han estat treballant en el seu projecte i han après moltes coses com: què és la màgia, els noms de diferents mags, quins van ser els primers trucs de màgia, quins tipus de màgia hi ha,… i fins i tot van aprendre diferents trucs de màgia. Gifs Animados de Magos Haciendo Magia

A la classe van poder ensenyar els seus trucs de màgia, ara però, va quedar pendent mostrar les seves dots de mags i magues als altres alumnes de l’escola.

En aquests dies de confinament, hem pensat que podeu passar una bona estona amb els nostres mags i magues de l’escola El Dofí.

Endavant….que comenci l’espectacle!!!

 

truc magia Jan from ESCOLA EL DOFÍ on Vimeo.

Premeu la vareta màgica per endinsar-vos dins l’espectacle!!!

La magia y la tecnología en la actualidad - Natasha Hastings

Aquest article ha estat publicat en Curs 2019-2020. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Trucs de Màgia a càrrec dels nens i nenes de 6è

  1. Dídac i Elna diu:

    Magradat molt els trucus de tots de cinqué 😉 :-() 😉 :-()

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *