20 alumnes + 7 pollets

Ja som 20 alumnes i 7 pollets a classe!

Els pollets ja tenen les plomes seques i han de començar a menjar, així que ja no estan a la incubadora, els he traslladat a una capsa de cartró.

El fons de la capsa s’ha d’anar canviant perquè fan molta caca i ho embruten tot. A la capsa sempre tenen un platet amb pinso i la boca d’un abeurador que els permet beure aigua sempre que en volen. Un llum vermell de 100 Wats els escalfarà els primers dies fins que siguin una mica més grans.

Quina llàstima que no haguem pogut compartir a classe tot el procés de la cria dels pollets. Veure en persona com el pollet surt de l’ou és espectacular. Dia a dia s’han fet grocs i bonics, molt suaus i molt graciosos per com miren la meva mà, com em piquen i com fan piu piu. Sota la llum que els escalfa, es posen tots juntets i dormen.

M’hagués agradat molt i molt que tot això ho haguéssiu viscut en persona. Que els haguéssiu pogut agafar i sentir i notar la seva fragilitat en les vostres mans.

Ara mireu aquest vídeo de la vida dels pollets dins de la capsa.

Pollets a la capsa de cartró from ESCOLA EL DOFI on Vimeo.

Aquest article ha estat publicat en Curs 2019-2020. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

17 respostes a 20 alumnes + 7 pollets

1. Chelsea diu:

Hola David soc la chelsea m’ agradaria tornar al cole per poder veure els pollets
    Es que son molt bunics

2. Eric S diu:

Com es diran?

3. Eric S diu:

Bravo!!!! Que macos!!! Els vuilll agafar!!!

4. biel diaz diu:

que monos los pollets m agradat molt que ja hagin nascut els pollets

5. biel diaz diu:

que monos els pollets m agradat molt que ja hagin nascut….

6. DAVID GARCIA PRATS diu:

Hola Paula,
    intentaré fer algun vídeo de com dormen. Us el posaré al proper article dels pollets.
    Arreveure, anem fent.

7. DAVID GARCIA PRATS diu:

Hola Maia,
    Doncs els tindré uns dies més i prou. Com que el confinament es va allargant, no puc tenir a casa set pollets que cada dia són més grans.
    Conec una persona que té una masia amb un corral amb gallines, on els pollets podran créixer feliços.

8. Paula diu:

Hola David,quina feinada mes chula tens amb els pollets,ojala estiguessim a la classe i jo els pogues agafar,son tan monos.David,podries fer.li una foto dormin del tot?,gracies

9. Gonzalo diu:

Els pollets son molt bonics que ganes de tornar a l`escola

10. Aleix diu:

David no em puc esperar mes a veure’ls i tocar-los, esque son molt bonics

11. Gala diu:

M’alegro molt de que set pollets ja hagin nascut.

12. Miquel i Berta diu:

Són tan bonics!! tenim moltes ganes de veure’ls i poder-los cuidar.
    gràcies per tenir-ne cura
    quan fan piu-piu fan molta gràcia, què dolcets!

13. Pol diu:

Hola David són tan monos que no em puc esperar per anar a la clase
    Gracies

14. Pol diu:

Hola David són tan monos que no em puc esperar per anar a la clase

15. Mar diu:

M’e emocionat molt al veure als pollets, menjan I dormin. Son tan bonics!!! Moltes Gràcies David, per cuidarlos.

16. Maia diu:

M’agradat molt David, el de la taca al cap és el meu preferit. Fins quan els tindràs amb tú?
    Gràcies per cuidar-los

17. Dídac i Elna diu:

M’ha agradat molt que ja hagin nascut els altres quatre pollets !
    Moltes gràcies David per cuidar-los!! 😉